Monday, February 18, 2013

UNTUK DIA

Bergitulah Caranya.....
Bergitulah Dirinya.....
Bergitulah segala-galanya....


Ungkapan itulah yang mampu aku katakan... mungkin ia akan berakhir.. itu pintarnya.. apalah daya aku! itu mahunya...

Tiada yang mengerti.. tiada yang tahu apa yang telah terjadi... aku tak tahu mana silapnya... berkali-kali aku cuba mempertahankannya... tapi aku juga yang dipersalahakan!....

Janjinya bagaikan daun-daun yang gugur... pedih hati siapalah tahu...
Maafku padanya sentiasa terbuka.. tapi kenapa ia hanya seketika???...

Tidak terdetikkah dihatinya.. untuk menilai??? Egonya tinggi... aku terkilan.. tapi aku tetap bersabar... Kerana sabar itulah yang mengajar aku erti KETABAHAN....

Siapalah aku dimatanya... baginya... semua salah aku! yg buruk aku! yg jahat aku!.. smua yang tidak baik semua datang dari aku...

kenapa ia terlalu EGO!!!!

Jika itu mahu mu.. aku terpaksa... ssungguhnya itu bukan mahu ku.... biar lah aku BERDIAM diri.. krana itu lebih baik dari bersengketa...biarlah... aku menahan dari cakap orang! mungkin itu sementara...(diri mula terbayang wajah ma n abah... maafkan ema...jangan tanya ema apa2...ema xmampu nk berkata2)....

Aku selalu berkata pada diri sendiri aku wanita yang TABAH!!!
bila teringat dan ku imbas kembali... bertapa sedihnya aku... Airmata aku laju mengalir... aku sendiri yang laluinya...

Maafkan lah aku.. halalkan makan minum aku... halalkan segala-galanya...
mungkin awk lbh bahagia dengan orang lain.. siapalah saya pada diri awk...

# Menagis itu perlu #











✿ Terima Kasih Sudi Baca ✿

0 ulasan: