Saturday, June 23, 2012

Dekorasi Pelamin cun gilerr

Salam….
Hai lame x wt entry kat blog kite ni…waaa busy laa
Hari ni rasa ad masa yang terluang cikit so, kita nk kongsi gambar pelamin2 yg lawa
Nasib laa kita dah kawen lau belum…
Rasa cm nk sewa jer pelamin cm ni..semua lawa2 laaa
Alai rasa rugi laak..kihkih
Pape pn sape yg belum kawen tu boleh laaa wat pilihan kat cni semua lawa2
Pasti korang semua ppuas aty laa…

  saya suka sangat2 yang ni..lawa nyaaaaa... :)


 yang ni lawa jugak


 simple jer kan...



 ni lau dapat yg ni tido pn rasa xnak bangun kihkih..(LAWA)


 sweetnya.....


 sape2 yg suka simple tu..blh laa pilih yg ni..lawa tau






 ni pn lawa juga...rabun mata tgk...(semuanya lawa)


Kalau korang nak tengok lagi banyak.. TEKAN SINI
Selamat menyamu mata....

✿ Terima Kasih Sudi Baca ✿

4 ulasan:

Fatihah said...

sangat cantikkkkk :D

❤ idriana_farisya ❤ said...

tq fatihah

Liana Azmi said...

SERIUOS LAWA GILERR..NNTI BILA LIANA NK KAWEN LIANA NK YG MCM NI LHA *CANTIK SNGAT*

❤ idriana_farisya ❤ said...

hahaha....mmg lawa pn...lau liana nk plih nty msti rambun mata...